Nytt försök

Nu har jag målat om naglarna. Dom som läst mitt inlägg igår om att jag målat naglarna, vet att det gick väldigt dåligt. Den här gången gjorde jag varannan röd varannan svart istället. Och jag gjorde rutigt, fast bara med hjälplinjerna (se förra inlägget om när jag målade naglarna) . Det var lite lättare och gick mycket bättre + att det va snyggt också!

Om ni undrar hur jag gör så får ni kolla förra inlägget när jag målade naglarna. Oj vad mycket tjat det blev om det nu då! Men jaja, för att ni inte behöver leta, så är länken här: http://thejoehannie.blogg.se/2008/august/malat-naglarna.html#comment .

Klicka på bilderna så blir dom större
   

Såklart så blev högerhanden fulare igen, men i alla fall betydligt snyggare än vad högerhanden blev på min förra målning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0