Ny blogg?

Förlåt att jag inte skrivit något dom senaste dagarna. Det har varit så mycket med läxa och andra grejer.

Men jag har funderat på att göra en ny blogg. Den ska handla om samma grejer och så, och ha samma inriktning.
Det finns både för och nackdelar med det. En fördel är att jag såklart kommer ha ett annar bloggnamn, och det gillar jag eftersom att mitt är så krångligt, och jag har förstått att inte så många kommer ihåg det, och det tycker jag är rätt tråkigt.
Sen kan jag ju också göra en helt ny start. Har tänkt att i så fall ska jag inte skriva i bloggen riktigt varje dag, som jag (i alla fall försökt) har gjort i den bloggen jag har nu. Så att jag istället har några inlägg varannan dag eller nått. Och då tänkte jag också att mina inlägg skulle vara lite mer genomtänka en vad dom är nu.

Men sen finns det ju nackdelar också. Dom som läser min blogg kanske inte lagt märkte till att jag bytt, och då tappar jag massor av läsare och sånna grejer. Och sen har jag fixat med massor av koder och grejer i bloggen jag har nu, och då betyder det att om jag byter blogg, måste jag göra om allt det på nytt.

Det finns såklart ännu fler för och nackdelar. Och jag funderar fortfarande hur jag ska göra. Kan ni kanske hjälpa mig ? Kan inte ni säga hur ni tycker att jag ska göra, så får jag i alla fall lite hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0