Lusten att blogga - kommer tillbaka!

Idag känner jag faktiskt att jag är riktigt sugen på blogga. Det börjar komma tillbaka. För som ni kanske vet var jag inte ett dugg sugen på det igår. Det känna faktiskt väldigt skönt att jag börjar vara sugen på det igen, eftersom jag även om jag inte ville blogga skrev några inlägg ibland.

Idag har jag varit i skolan, som alla andra vanliga Måndagar. Jag kände värkligen att jag var seg hela dagen, och att dagen också var väldigt väldigt lång. Men nu har jag äntligen kommit hem, och det känns otroligt skönt!

Fick just höra att jag ska klippa mig efter fotbollen. Det blir nog roligt! Ska inte klippa det så mycket kortare, utan mer tunna ur det, klippa luggen lite kortare, och klippa upp håret.
Det kommer
nog inte synas så mycket. Men jag får väl se om nån märker det på skolan imorgon.

Sen var Jammis väldigt gullig av sig idag och gav mig ett sött, fint litet armband. Eller det var inte så litet, faktiskt ganska stort, men jag tycker i alla fall mycket om det, just för att hon sa att hon gav mig det för att hon tyckte att jag var så snäll! Hahah!

Mitt söta, fina armband:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0