Klippningen igår

Igår var det ju som sagt så att jag klippte mig.
Fick värkligen inte till nån bra bild hur det blev. Så jag tog några bilder med webbcameran, som jag lägger ut längre ner i det här inlägget. Dom är som sagt inte heller nå bra, men det var det bästa jag fick!


Och som ni ser, syns det typ ingenting!
Utan jag tunnade ju bara ut det typ. Och klippte upp det och klippte luggen lite kortare.
Men som sagt syns det ändå typ inte.
Mina vänner på skolan såg inte, förutom när jag sa till nån och känna på hur tunt mitt hår hade blivit, då brast alla i närheten ut:
- ÅÅH HAR DU KLIPPT DIG JOHANNA!?
Dom såg det ju inte precis själva om man säger så. Men jag var förberädd på att ingen skulle märka det, så det spelade ingen roll för mig.
Jag är ganska van vid det nu, eftersom att ingen såg när jag tonat håret!
Men allt är väl för att jag gör så små förändringar. Som nu, och när jag tonade håret, vart det lite lite mörkade bara. Men det var faktiskt inte meningen, utan det var personalen på Kicks som sa att det hårfärgen skulle vara bra, fast nja, det var det ju inte, eftersom att den inte syndes.


Kommentarer
Postat av: jessiiiicaaa lindberg.

VAAAAAAAVAAAAAAAAA VAAAAAAAAA?

HAR DU KLIPPT DIG? :o

2008-09-12 @ 21:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0