Helgen att se framemot!

Äntligen är det Fredag! Så som jag har längtat! Men blir trött av skolan, så det är alltid skönt när fredag är här, då har man en hel helg att se framemot. Fast tyvärr brukar helgerna gå väldigt snabbt för mig.

Idag var jag på skolan. Jag hade ingenting speciellt eller någonting. Sen har jag varit på stan också med Jessie, Anna, Nadja, Ahmed, Hanna, Ejnar, Elina, Sofie och Alice. Nu får jag hoppas att jag inte glömde någon!
Vi var och tittade på Åhlens för att skulle köpa en skiva, sen var det nån kille på torget som gjorde helt fantastiska bilden med vanlig sprayfärg! Man kunde värkligen inte fatta hur det kunde göras av sprayfärg. Men han hade sån talang att det funkade!
Nu är det så att det är väldigt svårt att förklara hur duktig han va r, men om jag ser han på stan nån annan gång så kan jag ta kort på det så kan jag visa.
Det var faktiskt väldigt väldigt kul att se när han gjorde en sån där bild. Först fattar man inte vad det ska bli, men sen ser man mer och mer.
Aja, nu ska inte jag fortsätta prata om det där, så dålig som jag är på att förklara, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0