Proffset, hoppen, fotningen och ramlingen ;)

Jajamensan, idag va jag med Jessie å Jull, Sofie hon kunde inte komma, hon skulle lixom va hundvakt.
Men vi 3 hade väl kuligt kuligt xD Hoppade studsmatta, tävlade om vem som kunde äta upp en stor sked med choklad å kolasås snabbast, fotade, och så ramlade ju såklart klantiga jag ner från studsmattan xD

Jag å Jessie cyklade typ 3 mil för att komma till Ersmark.. Nee, men det va nå jävulst långt xD Sen, när vi väl va framme, å plingade på Jull, så typ öppna igen, för ingen hörde, för dom dammsuga. Så vi stod i typ 10 min bara för att dom skulle höra hah xD

Jull lärde jag och Jessie (Som båda 2 är lite efterblivna) typ det där på kameran som e som en blomma xD Minns inte vad det heter, så Jull tog ett fint fint kort med det (hon e ju typ proffs på fota :) ), sen så gick Jessie runt med sin kamera å blev beroende av att fota massa grejs, när hon lärt sig det.. Men jag, hade tyvärr inte med mig kameran.

Sen, så tog vi kort när vi hoppade studsmatta.. Och så ramla jag av, ett brutet ben bara, men det e lugnt :) Nee, klart jag inte bröt benet, det gick as bra, tänkte nästan hoppa ut för studsmattan igen, för det va as kul :)

Åsså har vi ätit glass, å haft en äta choklad och kolasås snabbast xD Jag vann hela tiden :) Mohahah :D Sen blev Jessie alltid 2:a, sen Jull sist, men hon fatta typ inte hur vi gjorde, hon lät väl såsen smälta i munnen eller nått, medans jag och Jessie bara svalde den xD

Lite bilder från dagen:

Proffs Julls fin fina bild från tävligen:
image98

På studsmattan:
image99

image100


På backen, efter ramligen:
image102


Kommentarer
Postat av: alice

kul ni verkade ha xD

2008-05-02 @ 20:10:12
Postat av: juliette

vi hade askul!:)

2008-05-04 @ 20:25:44
URL: http://jjuliette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0