Nu ska jag gå

Nu ska jag gå, å sluta bloggandet för idag, jag han lägga in rätt så mycket tycker jag i alla fall :) Jag ska, ska, ska klara att försöka ha så många inlägg som möjligt eftersom det inte blir nått när Kroatien kommer.
Men, tyvärr, så komemr det ju va så att även om jag lägger in massa inlägg nu, så hinenr ni ju läsa dom inna jag kommit tillbax. Men ett tips då, läst gamla inlägg, dom alldra första eller nått xD Ni kanske inte läst ALLT i min blogg, sen jag startade den? :P Aja, det va mitt tips!
Fortsätter att skriva MASSA inlägg imorron :)

PussHej!

Kommentarer
Postat av: alice

fast jag tror jag läst alla dina inlägg...läser ju bloggen varje dag...xD

2008-05-20 @ 20:37:59
URL: http://lavinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0