Header till...

Har gjort en header till en Linn :P
Så här blev den:
image264

Är inte så duktig i Photoshop, men jaja ;P Hon värkade nöjd i alla fall :D
Åsså satte jag in den åt henne också :D

Linns blogg: www.linnnss.blogg.se

Om du vill att jag ska göra en header åt dig,
skriv en kommentar i min blogg, där din msn finns med, så addar jag dig, så kan du berätta hur du vill ha den :)
Jag kanske inte kommer göra den direkt, kanske inte orkar eller så, jag får se, coh om jag tycker det blir för jobbigt, och för många vill ha en header, kanske jag slutar göra dom, så får ni hitta nån annan xD Men jag tänkte prova i alla fall :P

Kommentarer
Postat av: Linnea

hejsan!
om du gjorde en header (och gärna satta in den)
till mig skulle jag bli fett glad!
mitt program (som du vet) har ju pajjat :/
hoppas du vill hjälpa mig/linnea (mandat på apa)

2008-05-29 @ 17:32:59
Postat av: Linnea

min adress är :
www.linneasM.blogg.se

2008-05-29 @ 17:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0