Fotbollsmatch å lite sånt

Idag va jag på skolan, inget speciell precis xD Sen åkte jag hem till Nadja, för jag skulle få sjuss till fotbollsmatchen. Så vi gjorde middag (köttbullar å mackaroner, fast Nadja har ju vegbullar) Sen gjorde vi "Snabb" chokladbollar som Nadja kallar det.. Asså, man blandar ihop alla ingredienser, fast man mäter inte hur mycket man ska ha, utan her i lite bara xD Åsså fick vi var sin mugg med det.. Muums :) Fast i min vart det väldigt mycket socker xD
Aja, matchen gick skit.. Vi förlorade med typ 6-0 :(
Sen var det Andra Avenyn Så himla bra igen :D

Imorron komemr en ny kille i klassen från Ryssland som heter Nikita :) Han kan inte så mycket svenska, men vi får se hur det går :D Spännande :)

Kommentarer
Postat av: alice

dt gick skit på matchen :( Stackars NIkita som blev av med sin mobil först dan :(

2008-05-14 @ 16:20:08
URL: http://www.lavinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0