Stan idag

Idag var jag på stan med Nadja, Jessie och Jessies kompis Emmelie.
Jag ville köpa mycket, hade tänkt och göra det, men nästan allt jag skulle köpa, hittade jag inte, eller så var det dyrare en jag hade trott att det skulle vara, så jag winte köpte det. Men jag köpte i alla fall ett linne på H&M och fyllde på mobilen, och köpte en hamburgare och en glass :)
Sen åkte jag hem med Nadja, vi åt lite kladdkaka och satt vid datorn där, men den är så seg, att vi åkte hit till mig och satte oss istället. Så nu är jag med Nadja.
Idag, lite senare, har jag trummlektioner, för första gången, spännande och se hur det är :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tyck gärna till om min nya design i min blogg :) om du vill.

2008-06-26 @ 17:56:26
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag spelade jämt trummor på våra musiklektioner, men tillslut fick jag inte spela längre för jag höll inte takten.. haha bara för att vi fick spela sega låtar och jag ville hitta på egen musik. men lycka till :D

2008-06-26 @ 18:02:41
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0