Sommarnaglar

Ja, förut hade jag ju inte så sommriga naglar, svart. Men nu tänkte jag att jag kunde gör det lite sommrigare i alla fall :)
Först hade jag tänkt att göra mina naglar med flera olika färgglada färger. Men hade inte så många sånna, så jag tog bort mitt svart nagellack och gjorde så här istället:
1. Filade mina naglar med en nagelpolerare, som gör dom lena och glänsande.
2. Petade ner nagelbanden med en orangrepenna.
3. Filade mina naglar med en vanlig nagelfil.
4. Satte på små vita så glittrande blommor på varranan nagel.
5. Målade över det med ett genomskilnit nagellack, så att inte blommorna försvinner så lätt.

Resultat:




Jätte dåliga bilder, jag vet, man serr knappt vad det e :P men de blev nått konstigt med kameran.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0