Ska gå nu

Nu ska jag gå och vila lite. Kanske ska se en film elelr nått. Har så himla ont i halsen, har typ nån infektion eller nått :S det kliar jätte mycket (vanligt för mig eftersom det finns saker ute på gatan jag inte tål xD) men så har jag ont, på ett sett som jag aldrig haft förut. Ett konstigt sätt, går typ inte å förklara, den ända förklaringen jag har e typ att det gör samma ont som när man har tuggat ett tuggummi jätte länge, då får man ju ont i käkarna (i alla fall jag) och en sån ont har jag i halsen :S
Knäppt, jag vet. Men så äre. 
Asså det kanske inte gör ont i käkarna när man har tuggat ett tuggummi länge, men det e en obehaglig känsla. Särskilt när det är i halsen.

Aja, ska gå nu!

Uppdaterar mera imorron, och lägger väl ut bilder på vad jag köpt på stan :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0