Mina naglar ska vara...

Idag, tror jag, ska jag få låna Sofie röda nagellack (har inget rött själv) sen så ska jag göra en liten speciell grej på mina naglar :)
Jag ska måla lillfingernageln och tummnageln svart (för att jag gillar att ha svart nagellack) ringfingernageln och pekfingernageln ska vara rött och vitt rutigt (som Kroatien, tycker det borde va lite kul :) gillar lixom Kroatien nu :D) och långfingernageln ska vara svart å rött rutigt :)
Så ska jag göra på båda händerna :) Får se om det blir bra :P Gilalr att göra lite konstiga saker med naglarna, har typ inte gjprt nån konstig, men nu komemr jag göra en lite annorlunda grej i alla fall :D

Komemr nog lägga ut bilder på hur det blev sen :D

Kommentarer
Postat av: erica

sv:ja haha!ha en bra dag!!

2008-06-18 @ 13:15:02
URL: http://ericaa84.blogg.se/
Postat av: alice

köpte ett knall rosa nagellack nyss (viva la diva) men färgen for ju bort direkt! snacka om dålig kvalla

2008-06-23 @ 10:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0