Min dag kommer nog se ut...

Idag har jag mest haft tråk, började dagen med att prova massa nya grejs mamma hadde köpt, typ skönhetsgrejer å så. Som värka funka rätt så bra :) Sen ringe Elina, å hon ville åka på Umelagun, men jag hade inga pengar + att min bikini är en en stor stor resväska, eftersom jag inte packat upp sen Kroatien. Och det var det ända hon ville göra, så då sa jag att vi kanske kunde åka dit imorron, för att jag har fixat pengar å så då. Och det gick hon med på.
Så nu har jag suttit vid dator å lite så, men nu ska jag nog vara med Jessika, jag ska bara äta lunch, sen blir det nog att vara med henne.

Uppdaterar mer senare och berättar hur min dag varit :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0