Ingen fotboll, men ändå ett träningspass

Åkte till pappa för att hälsa på, va ganska längesen jag såg han, Malin och Mille. Igentligen så hade jag fotbollsträning, men den var inställd eller nått sånt, så jag åkte dit istället.
Så busade jag med Mille lite, sen följde jag med pappa för att köpa nån blomjord typ. Och det vart ett riktigt träningpass! Vi köpte 2 st 50 liters blomjord. Och dom var bode stora och väldigt väldigt tunga! Jag tog en, och det var en bit att gå, så det blev riktigt riktigt jobbigt. Och sen så hittade jag inget bra sätt att bära den stora klumpedunsen på, så jag provade lite olika sätt som sög.
Sen när vi hade betalat för dom, och kom ut på parkeringen, hittade jag ett bra sätt att bära den på, så då kunde jag stå där hur länge som hälst och bara hålla i den. Men då var det ju försent. Så vi hedde in dom i bilen, och så när vi åkte, då luktade jag på mina händer, och dom luktade bajs :S asså jag menar värkligen bajs... sån där blomjord är ju typ gjord av kospill eller nått sånt.
Då frågade pappa om kläderna luktade (för jag hade hållt blommjordsförpacknignen mot magen) och då luktade jag, och det gjorde dom :S
Men sen när vi kom hem, så gick jag ur bilden, och luktade på kläderna igen, och då tyckte jag inte att dom luktade nått. Men händerna luktade fortfarande lika äckligt.

Sen gick vi in, och tog en glass :) jag tog nån cola is glass, vet inte vad dom heter.

Åsså visade Malin bilder från midsommar (var ju inte med, firade ju midsommar i Skåne), och så visade hon en kille som var där, som var i samma ålder som mig, som hon tyckte va så himla söt, och så ville hon att jag skulle typ gifta mig med han x) haha! Då börja hon söka upp han på internet å massa sånt, typ vilket fotbollslag han gick i å så xD


Men nu har jag åkt till mamma igen, å Ubbe å mamma tittar på fotboll, men orkar inte göra de, har tittat på så himla mågna matcher nu, och mina favvolag har ju lixom åkt ut (Sverige och Kroatien)... Så nu sitter jag vid datorn och gör mest ingenting, ska nog ringa Jessie snart :)

Ha det gött! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0