Varit med Nadja

Nu har jag varit med Nadja, vi hade riktigt kul! Vi hade typ vattenkrig med vattenslangen, så Nadja senare fick åka hem å byta kläder för att hon va så blöt. Men det e ju inge långt, så hon kom snabbt tillbaka.
Sen va vi med Mille lite. Han ville till lekparken, åsså blev det så. Sammtidigt spionerade Nadjas lillasyster Isabelle och hennes kompis Julia på oss. Men vi lådsades inte om den.
Sen gick vi hem med Mille efter mycket tjat å gnat (han älskar ju lixom å va i lekparken) . Sen gick vi till det stället där Isabelle och Julia var eftersom dom fortfarande spionerade på oss. Men vi lådsades fortfarande inte om det. Sen dom ba högt å tydiligt  BUUU men vi gjorde ingenting, bara fortsatte å prata, sen skrek dom buu igen, fast mycket högre. Men vi gjorde ingenting.
Sen Nadja ba: Asså vet du, jag har en hemlighet om Isabelle.
Åsså viska hon i mitt öra (eller hon sa ingenting) . Åsså skratta vi lite. Men dom gick typ inte på det.

Men sen kolla vi på klockan, å Nadja skulle hem klockan 5 å typ äta. å klockan va halv 6 . Så hon skyndade sig hem.

Och imorron ska jag till Annas stuga ändå. Hon ringde mig idag. Så det kommer nog bli väldigt kul! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0