Stranden idag

Jag sov som sagt hos Moa idag. Vi sov i lekstugan, och såg på 1 och en halv film där inne, sen la vi oss och sov. Jag tror filmerna vi såg hette "The perfect man" och "Raise your voice", både med Hilary Duff i huvudrollen.
Hade sett dom tidigare, båda två. Men det var så längesen att jag nästan inte kom ihåg nått. Så det gjorde ingenting, även om dom va lite igenkända på vissa ställen.

Sen på morgonen åkte jag, Moa, Moas mamma, Malin, Mille, Emma och Emmas mamma till straden :) det va riktigt skoj, faktiskt väldigt varmt i vatten, fast det kanske berodde på att de va så långgrunt.

Sen vart det att tare lungt lite, och sen vare fotbollsträning. Jag åkte dit med Nadja. Och ganska många var faktiskt där, kanske för att det är fotbollsfestival imorron.
Träningen var ganska jobbig, eller vissa övningar i alla fall. Uppvärmingen är nästan jobbigat. Man ska typ springa runt en stor fyrkant flera varm, och ibland springer man baklänges, ibland kutar man, eller som tränaren säger "rycker". det låter såklart inte så jobbigt. Men man blir faktiskt riktigt anfådd efteråt.

Sen nu har jag sett på TV. Massa olika program som jag igentligen inte följer men tycker ändå att dom är ganska bra. Men jag hade ju inte duchat. Så det blev en duch klockan 11. Faktiskt riktigt härligt! Så nu sitter jag med lite småfuktigt hår här, framför dataskärmen, och chattar och skriver inlägget till bloggen. Om hela dagen! Som faktiskt är ganska ovanligt. Brukar faktiskt ganska ofta skriva först på morgonen vad jag ska göra idag. Sen lite senare vad jag gjort och sen ännu lite senare vad jag gjort. Haha, lite komplicerat men men.

Nu förstår jag att ingen orkar läsa det här inlägget, eftersom det är så långt. Eller så brukar jag i alla fall känna. Att jag inte orkar läsa sånna här inlägg med mycket text och ingen bild. Men jag tänkte att för att det ska bli lite roligare, lägger jag in bilder på filmerna jag och Moa såg. Så kan ni hålla utkik efter dom om ni inte sett dom och är sugna på att göra det!

 


Kommentarer
Postat av: Frida/Frajtajk

Näe, det var så mycket så! :D

2008-07-31 @ 19:16:43
URL: http://frajtajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0