Stjärnornas Drömmar

Lindsay Lohan:
- Häromnatten kom Marliyn Monroe till mig i en dröm för att berätta att jag måste leva mitt liv för henne och göra allt som hon inte hann med under sitt så tragiska korta liv.


Jared Leto:
- Mina drömmar är galna. Jag brukar drömma om hajar som klyver mig mitt itu. Igår drömde jag att jag var ett utomjordiskt djur och att min hud brann. Sedan slogs jag mot andra konstiga djur. Så brukar mina drömmar se ut!


Bill Kaulitz:
- En gång hade jag en mardröm. Jag låg i sängen i ett rum gjort av glas och med fullt av fotografer runt mig som tog massa bilder. Jag sa till dom att gå ut men de sa att vi hade bokat möte. Men jag missar aldrig ett möte och jag har alltid tre klockor så att jag inte försover mig.


Corbin Bleu:
- Jag hade en intressant dröm häromnatten där Miley Cyrus var med. Jag var på en resturang, men var tvungen att gå hem eftersom jag blev påhoppad av fans. Då kom Miley åkande i en limosin, vevade ner rutan och sa: "Hej. Jag måste sticka, alla ät efter mig!".


Jessica Alba:
- Jag har haft några mardrömmar om min graviditet, som att jag fått bristningar på magen. Då har jag gårr upp mitt i natten och börjat smörja in mig med krämer. Min man frågade vad jag sysslade med.....


Sienna Miller:
- En gång drömde jag om en färja som sjönk och båten hette Sally Ferry. Jag vaknade och sprang till min pappa och grät. Senare åkte vi ett flyg till Portugal där vi skulle på semester och då såg jag en tidningslöpsedel där det stod "Sally Ferry sjönk, människor i vattnet". Annars har jag inga sanndrömmar.


Christina Aguilera:
- Jag drömmer om mina hundar. Jag räddar alltid dom från faror som prärievargar eller från att drunkna.


Källa: Tidningen Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0