Stan idag med Jessie

Idag av jag på stan med Jessie. Det va riktigt kul. Det va nån Glamour grejs eller nått där. Så man fick massa gratis grejer å så. Jag fick typ 10 skavsårsplåster, 10 solskyddsfaktor, ett nyckelhalsband, och en ColorDEFINER .

Haha, asså jag å Jessie stod å titta på när dom packa ner alla grejerna. Och då gav en tjej oss ett nyckelhalsband. Sen en liten stund senare kom hon och gav oss en ColorDEFINER var. Dom kostar typ 100 kr/st. Så vi blev himla glada!


Sen har vi fotat oss och fått typ en framsida på tidningen Glamour. Eller asså vi kommer itne va med på tidningen, men det e som en framsida där som vi fick va med på. Är svårt å förklara, men det va i alla fall kul!

Sen så köpte jag en ring. Som jag har på lillfingret. Hade en förut, men den va lite för stor, så typ tappa den hela tiden. Men har alltid hittat den igen. Men nån gång kommer jag nog tappa den på gatan och gå iväg, sen kommer den va borta för evigt.

Sen när jag kom hem, kom jag på att alla grejer jag fått gratis, om jag istället hade köpt dom, hade det kostat nästan 400 :- så jag har känat väldigt mycket!


Kommentarer
Postat av: JESSICA

det ägde

2008-07-25 @ 18:07:18
URL: http://fotoomodee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0