Sova i tält med Sofie

Imorrn, eller idag blir det, klockan är ju efter 00, så ska jag och Sofie gå på stan tillsammans. Ska köpa en till ring (har på mig en till nu + ett tåring) och så ska jag köpa en present till Hugo som fyller år på Lördag. 2 faktiskt, ganska stor kille nu. Allt har gått så snabbt! Sen ska jag och Sofie också köpa nått som vi kan ha till kvällen. Om det blir Godis eller vad det blir, det får vi se.
Kommer nog ta några bilder också. Kanske hur det såg ut i tältet eller så. Inte så roliga bilder tror jag.

Sen om jag har tid imorrn, så tänkte jag göra en ny header. Ändrar väldigt ofta nu. Men tycker det är kul å göra + att det e kul med förändrig. I alla fall enligt mig. Och nu har jag fixar lite mer penslar å så, så då får vi se hur det blir med det. Men det e som sagt inte säker, bara om jag hinner och komemr på nån super idé på vad jag ska göra. Sen också såklart om jag är sugen på göra en header. Det vet man ju inte.

Sen har jag kommit på att jag nästan har slutat lägga upp saker på kategorin Skönhet mm och Kändisar. Kom på det idag. Så la upp ett inlägg med kändisar. Men ska värkligen skärpa mig! Ska lägga upp mer saker på det.

Har ni nått önskemål på en ny Kategori jag skulle kunna göra? Nått som skulle kunna va kul? Skriv det i så fall i en kommentar, så ska jag se om jag fixar det. Men väljer bara ut en eller två kategorier då. Det får ju inte bli för mycket. Har ju redan gjort en ny som heter Mina naglar. Där jag lägger ut bilder och så på när jag målat min naglar på ett annat sätt. Hoppas ni uppskattar det, och kanske vill prova det själv!

Aja, ska sova nu! Pussiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0