Mycket borta

Nu ska jag iväg igen. Asså, förlåt att jag är borta så mycket. Men så är det. Imorgon åker jag till Ö-vik. Och är där över helgen. Sne lite senare ska jag till min kompsi stuga. Det är massa ställen jag ska på. Så på sommaren kanske jag inte är lika aktiv på bloggen som tidigare. Men lovar att jag värkligen ska försöka, och försöker att skriva så mycket som mäjligt. Men vissa ställen jag är på så har dom ingen datorn. Men nu när jag ska till Ö-vik då finns det dator, så då kanske jag kan logga in på bloggen och skriva nått inlägg.
Ibland så kanske jag inte hinner eller kan säga till när jag åker iväg. Men eftersom jag brukar skriva några inlägg per dag så lär ni märka om jag är bortrest. Så om det inte kommer nå inlägg på nån dag, så är det därför. Men när jag kommer tillbaka, så kommer jag så klart säga om jag vart nån stanns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0