Hemma nu

Nu har jag kommit hem från Övik.
Tänkte berätta lite om vad jag gjorde där .
Första dagen så shoppade ju jag och mamma. Jag köpte:
En deoderant
2 Nagellack (blått och rött)
2 Tröjor  
1 Ring



Men i alla fall, så for vi till en festival sen. Visste inte vilka några var, förutom Rongedahl. Min kusin tog ganska bra bilder på dom, som jag ska få. Så jag kanske lägger ut dom, får se.

Andra dagen åkte Ubbe och Mamma till Sundsvall å va på nån festival där också. Där såg dom EMD och E-type . Har fått bilder på EMD, men har dom på mobilen, och vet inte riktigt hur amn får över dom på datorn.
Men då åkte jag, Hugo, morfar och mormor till doms husvagn på ett campingställe. Väldigt mysigt faktiskt. Så vi var där å myste på. Men så skulle mormor gå och diska, åsså ramla hon och slog i diskkorgen. (Det finns ett diskställe lite längre bort där alla som är på campingen går och diskar, så det va dit hon skulle) Så halva hennes ansikte är fullt med blåmärken, och hon har ett uppsvullet öga, fläskläpp + att hennes glasögon hacka hål på skinnet under öga, så där har hon ett sår. Är svårt och förklara hur hon ser ut. Men det är riktigt läskigt.

Tredje dagen åkte mormor, morfar och Hugo till akuten för att kolla hur det gick för mormor. Inget behövdes sys eller så.
Sen kom mamma och Ubbe och hämta jag och Hugo, så åkte vi hem.

Har fotat typ ett kort, haha. Fanns typ ingenting å fota.




Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0