Har vaknat nu

Nu har jag vaknat.
Har lite ont i magen. Tror det är för att jag är hungrig, är alltid det på morgonen, men det känns inte så. Men ska ändå gå och ta en macka typ nu, för att se om det hjälper.
Idag så ska ju jag och Sofie gå på stan, som jag sagt förut, och sen sova i tält, hihi.
Har nån någon idé vad man kan köpa till en 2 årig pojke? Har lixom ingen idé själv. Skulle vara jätte tacksam för svar! Hade inte tänkt och köpa nått stort.
Som sagt så kanske jag ska göra en ny header idag. Ska nog kolla på lite olika ställen, för att kanske få nån idé hur ajg vill ha den.

Men nu ska jag gå och ta en macka, men äter den nog medans jag bloggar, så ska nog lägga in en Hiss eller Diss? och Dagens Fråga snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0