Todaaay

Sen i förrgår eller igår hade jag och Anna bestämmt att vi skulle hitat på nått. Eftersom hon annars är i stugan nästan hela tiden, och hade kommit hem, så var den läge. Vi var med varandra, gjorde lite galna saker som vanligt, sen kom Alice också, och då fortsatte vi så klart med våra galenskaper. Riktigt kul faktiskt! Vilken fantasi man har ... haha.
Sen åkte jag hem. Och hörde att Nadja hade ringt. Så ajg ringde upp henne, och va med henne då också.
Då hade vi också riktigt kul!

Annars har jag väl inte gjort så mycket. Har inte hunnit nått. Kom ju lixom just hem från Nadja.

Sen igen ... Säger jag förlåt för att jag uppdaterar så lite... Jag ska försöka skärpa mig, kanske inte går på en gång, men jag kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0