Nooo

Glömde säga det.
Asså jag rä typ allergisk mot mjölk. Åhh! Har varit det när jag var liten. Men nu har det sopm kommit igen. Så fort jag dricker mjölk får jag ont i magen ... och åhh, det är bara så jobbig, måste jag va allergisk mot just allting!? Det är så mycket att jag itne kan räkna upp allt, men jag kan ju säga några grejer: Pollen, Shelatin (öhh öhh hur stavas det!? Men i alla fall det där som är i sånna här godisar .. åhh, minns inte vad dom hette heller, men typ sega råttor å sånt) ,  Katter, Hundar, Kor, Hästar .. Waa kommer inte änns ihåg allting ...
Amen det va i alla fall lite grejer. Jag upptäcker fler å fler saker jga är allergisk mot, när ska det sluta!? Snart är jag väl allergisk mot människor också höhö ..

Ville bara säga det, va så himla sur.

Det blir nog så att jag uppdaterar mera imorron. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0