Jag är smaaart! ....

Idag har jag varit å åkt båt i stugan. Jeppe som har kommit hem nu efter konfirmationen surfade efter båten. Har aldrig sett han surfa, men han va duktig!

Sen åkte jag till min mamma idag. Och dom jobbar, så jag kommer vara hemma själv imorron, eller kanske att mamma är hemma, hon är väldigt sjuk, men hon kanske ändå ska åka till jobbet. Men i alla fall hade jag tänkt å sköta om mig lite imorron, thihi. Jag har väldigt torra ben har jag märkt så dom ska jag nog smörja inte å lite sånna grejer. Sen ska jag nog ta ett härligt bad och kanske ta på mig en ansiktsmask + att jag ska måla naglarna.
Det blir som sagt nog en ganska lugn och härlig dag imorron, och det inte plötligt blir så att en kompis eller nått ringer så jag är med nån av mina kompisar istället.

Sen idag så när jag kom till mamma såg jag en film, Eight days to live . Tyckte faktiskt att den va riktigt bra, ska inte förklara den, för dom flesta som jag förklarar filmer för har blivit väldigt förvirrade, är som sagt inte särkilt bra på det, men jag kan säga att den va gjord efter en värklig händelse.

Men innan jag såg filmen, råkade jag slunga min hand in i en kant. Så jag nästan slog sönder knogen. Inte skönt precis, men det känns bättre nu. Blev riält röd och kommer nog få en uppsvullning + att jag fick ett litet sår också. Haha, amn är ju som man är, bara att vänja sig!

Hittade ingen bra bild till Eight days to live. Letade, men ingen va bra. Hade tänkt å lägga upp, men som sagt hittade jag ingen bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0