Fotbollsmatch och ett härligt bad

Fotbollsmatchen gick väl bra. Tyckte vi spelade dåligt från början, men tränarna sa ändå att det va den bästa match vi gjort på länge. Haha.
Det slutade med 4-2 till oss.
Målen dom gjorde hade dom väldigt lätt å göra. Vi ledde med 4-0 och sen stod vi bara å titta på när dom gjorde mål, samma med andra målet dom gjorde. Men vi vann ju ändå.
Sen gjorde jag en riktigt klantig sak. Jag var fri vid målet och fick bollen till mig från vänster sida, sen bara missade jag typ den.
Men sen lite senare, då satte jag den!

Sen efter har jag tagit ett härligt bad.
Jag hade en badbomb som var en kossa, som jag fått av Sofie nån gång i julklapp (+ badbomber och en tvål). Och har aldrig velat använda den, den har varit så fin, men nu flög den äntligen ner i badet!
Sen hedde jag i lite badskum också, så att det skulle bli lite bubblor.

Haha, var tvungen å ta kort på badbomben, så här har ni den:


Jag tycker i alla fall att den av söt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0