En dag med EMD och Robert!!!

AAAAHHHH!!!
Idag spelade ju EMD lite utanför där jag bor. Men innan det va dom på stan, och jag gick fram till dom 10 gånger haha!
Å Kim va inte med, å va så ledsen före, jag ringde hon. Å Kim börja gråta för att hon inte fick träffa Danny på stan. Så när jag prata med Kim i telefon, gick jag fram till Danny å ba:
- Hej, min kompis vill prata med dig.  
(Danny) - Aha ... Ehh ....
(tittar sig omkring)
- Jaa, i telefon.
- Jaha okej
(tar min telefon) Oj äre högtalare?
- Oj, jaa, jag kan fixa det.
(tar bort högtalaren på telefonen) Så.
-
(Tittar på telefonen å ser att det står "Kim") Tjaaaaaa Kim!
Åsså pratar dom massa. Å Danny hör jag lite av vad han säger typ: Dina kompisar är söta + kom till mig efter konserten så jag vet att det va du dom ringde!
Sen ger han mgi telefonen igen.

Sen har jag gått fram till dom å frågat om autograf, en gång tagit kort med dom, en gång med kim å lite till haha.
Jaa, Kim kom senare till stan, å gick fram till Danny å ba:
- Hej, det var jag som du prata med i telefon.
- Jaha, så det är du som är Kim?
- Jaa, precis.
- Du kim, du har lite smink runnet under ögat.
-
(Kim bli väldigt väldigt chenerad) Joo, det vet jag.
Sen pratar dom på massor.

Under konserten var det massa bänkar som amn skulel sitta på, men jag å Kim vi stod å hoppa hela tiden, så dom är bak itne såg, hahaha. Sen skrek vi så att jag inte har nån röst nu. Åsså kunde jag knappt stå på benen så sjönk ihop nåra gånger.
Men Danny titta på jag å Kim jätte många gånger under konserteb å log till oss + att han stod å peka på jag å Kim as länge en gång!

Sen såg vi Robert från idol 2007. Han va också där, å vi tog kort på han, men han va typ å bara vände sig bort. Men fick nån bild i alla fall.

Åsså kasta jag å Kim upp en blomma på shen, den råka vi ksta RAKT på Mattias ben haha.

Den här dagen var en av dom bästa, tillsammans med Olas underbara dag <3

Vi har super bilder. Men har fotat några på Elviras kamera,  men jag ska få, får se om jag lägger ut.


Kommentarer
Postat av: juliette

kul!

INGA KOMMENTARER ÄR DRYGA!:)

2008-08-15 @ 11:40:13
URL: http://jullieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0