Chokladbollar

Nu ska jag gå ner och göra chokladbollar. Eller asså jag bara blandar ltie av alla ingridienser som ska va i en kaffekopp (jag mäter inte hur mycket det ska va) sen så äter jag det. Haha. Det brukar bli exakt lika gott, om man itne är väldigt väldigt dålig på uppskatta då, asså om man tar typ mer vaniljsocker än havregryn eller nått sånt. Men men, detgör ju itne jag så.

Jag hoppas det kommer bli gott!

Åsså imorron fyller Jessie år! Ska nog vara med henne då. Men hon får inte sin present då, utan när hon ska ha fest.
Presenten kan jag tyvärr inte säga vad det är, Jessie läser nämligen min blogg lite då och då.
Jag får väl säga vad det är, när jag gett den till henne.

Kanske uppdaterar mer senare, inte säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0