Bruncreme eller åhh ... hur stavar man det!?

Jag funderar på att köpa den här bruncremen från maybelline new york . Men vet inte riktigt om den är bra. Känns som att man kan få ett riktigt flottigt och konstigt ansikte om man har det där över hela ansiktet. Fast har kanske tänkt å hare på läpparna istället. Jag vet inte.
Jag har ... åhh .. vet int hur man stavar det .. men jag kan säga så här, ett puder som gör en brun. Haha, vet inte hur jag ska säga det! Hoppas ni fattar i alla fall. Är bruncreme bättre eller?


Kommentarer
Postat av: jessica

Första gången jag blev sminkad av sånt där ÄLSKADE jag det! Tänkte köpa de, men de har int blivi av!

2008-08-11 @ 22:51:29
URL: http://fotoomodee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0