Stan idá (igen)

Va på stan idag igen. Åker dit typ snabbt varje dag efter skolan :P Idga köpte jag en glass på McDonalds sen så tittade vi på typ sveriges bösta Guitar Hero spelare. Som jag i för sig sätt många gånger tidigare på stan, men ändå. Han står ju bakom TV och spelar. Asså han kan typ alla låtar utantill xD Han heter Roger Karlsson och e 17 år ;) Han spelar 7 timmar/dag. Mycket :P Aja, vet ganska mycket eftersom vi frågat massa :P
Spelade Guitar Hero sen. På Easy :P Är inte duktigare :P Aja, tyckte det var pinsamt att stå på stan och spela, alla tyckte säkert jag sög xD

Kommentarer
Postat av: JÄÄÄSie

haha, då skulle du sett jag och diana, vi spelade efter.
JAG SÖG!
sen kom några killar,
dom sa att dom också ville spela.
vi ba, a vi ska spela en gång till,
OCH SEN SPELA VI TUUUUSEN GG TILL! =)
då, blev dom typpp suuura, ;p .
//jessiiie

2008-04-09 @ 19:32:07
URL: http://www.busjessiie.blogg.se
Postat av: Alice

han är as bra!

2008-04-09 @ 20:03:57
URL: http://lavinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0