Presenter

Har fått lite presenter i veckan :P Tänkte skriva upp lite vad jag har fått, men vissa saker vet jga inte vart dom e köpta, så jag kan inte lägga upp en bild på den. Vet att jag kommer få mer presenter imorron, eftersom jag va med när vissa köpte presenter xD Fast jag vet inte vad det e , jag fick titta bort :P Så jag kommer skriva ett nytt inlägg imorron om dom grejerna.
 Men i alla fall det här har jag fått i veckan:

Av Kim:
Nessesär [Ingen aning om hur det stavas]
Eyeliner  


Glitterpuder 


Ansiktsmask



Av Anna:
Sims 2 HM Prylpaket



Av Alice:
Viva la Diva Serisrosa Nagellack

Av Diana:
Hårsnodd
Halsband

Av Sofie:

3 st handkrämer

Tack så mycket för alla presenter :D <3

Kommentarer
Postat av: hemliskimmy

PööZZz VaRSeGood gumman

2008-04-05 @ 20:28:10
URL: http://hemliskimmyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0