Mer presenter

Hade ju Lazerdome idag, det va väldigt kul faktiskt :D Först så spelade vi Lazerdome, jag kom 9 av 10 -_-' inte så bra xD Kom 2:a förra gången, så jga börjar bli sämre ;P
Sen så åt vi hamburage, sen spelade vi Dansmatta och Guitar Hero. Tiden jag as snabbt, så sen va det slut :P

Men jag fick lite presenter;

Av Nadja:
Flytande eyeliner.

Av Ylva:
Ska få gå med henne på bio, jag väljer film och allt, hon betalar [om jag inte minns fel xD ]

Av Vera:
Ett par stora silvriga örhängen.

Av Elina:
Ett mobilsmycke.

Av Jammis:
Ett par hjärtörhängen.

Hoppas jag inte glömt nån som gav mig present :P

I alla fall tack så mycket för alla presenter jag fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0