Hjälp

Asså, snälla, kan ni hjälpa mig? xD Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva i min blogg, asså jag menar, nu så handlar min blogg mest om mode, kändisar, om mig och lite sånt.. asså nått ni saknar eller jag ska ta bort eller nått? Är det för drygt när jag skriver massa tips på typ parfymer och sånt, ska jag ta bort det? Eller ska jag börja skriva om nått annat?
Är rädd att ingen vill läsa min blogg för att den är SJUKT TRÅKIG typ :P men snälla, säg det då! Skriver ju bloggen för att jag tkr det e kul och för att nån ska läsa den, annars e det ju ingen mening med den xD
Säg även till om bloggen e bra som den e, för om ni inte säger det så vet jag ju inte :P

Snälla, det e bara en liten sak som går typ 1 min att kommentera vad ni tkr om bloggen :]

Kommentarer
Postat av: hemliskimmy

jah du kanske kan lägga in bilder på ylva ( bästisen din ) eller på alla tjejorna ;D

eller kanske bara lite ..... söta små gubbar eller bilder påå snygga ola elr björn

2008-04-05 @ 20:33:30
URL: http://hemliskimmyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0