Badpärlor

Asså, jag måste bara säga en sak om badpärlor, JAG GILLAR DOM INTE! xD Asså nu vet jag faktiskt inte, om alla e det, men dom jag hade, dom gjorde vattnet jätte jätte flottigt, som om man hätt olja i det.. SÅ ag fick det i håret å allt, och det fick jag typ inte bort, och det här var på julafton, så jag hade as as as flottigt hår på julafton.. Hur kul va det? ;) Dessutom höll jag på dö av alla stark lukt dom hade, för dom lukta inge gott xD Fast, jag tror det finns många badpärlor som luktar gott, men just att man blir as flottig, det va inte naajs xD

image36


Förlåt för all dålig kritik mor badpärlor ;) Men då känenr jag för dom xD


Kommentarer
Postat av: Baaadaaa <3

Nee, gillar inte heller badpärlor så värst mycket xD

2008-04-30 @ 11:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0